۱۱ پاسخ

سلام خیر
از ۳۷ و نیم

تب سنجت چیه جیوه ای یا لیزری....اگه سرو گردنش خیلی گرمتره تب داره...تب سنج های جیوه ای بازار...حتی بعضی ها تا ۱درجه تب رو کمترز واقعیت نشون میدن...من ۵تا جبوه ای خریدم...هم رمان با همشون تب گرفتم...فقط با یکیشون خیلی نزدیک بود...من رفتم لیزری خوب خریدم ...و اینکه خودت میفهمی تب داره یا نه

چرا الکی دارو میدی بچه😕😕😕😕 ۳۶.۵ طبیعیه

نه۳۷.۲شروع تبه دمای بچت در نرمالترین حالت ممکنه😂

منم امشب این حسو دارم اما بالای ۳۷ و ۲ تبه

نه عزیزم تب از ۳۷/۵ شروع میشه نباید بهش دارو میدادی

نه بالا 37هوا گرمه ممکنه کم آب شده بدنش حرارت بدنش بالا هست

نه نرماله هوا گرمه دست و صورتشو بشور

۳۶تب نیس ولی یه کم مراقب باش بازم چک کن بعدا همیشه یه قطره توخوکه داشته باش

اگه میترسی بهش استا بده ولی نصف بده

نه عزيزم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۴ سالگی