سلام خیر
از ۳۷ و نیم
تب سنجت چیه جیوه ای یا لیزری....اگه سرو گردنش خیلی گرمتره تب داره...تب سنج های جیوه ای بازار...حتی بعضی ها تا ۱درجه تب رو کمترز واقعیت نشون میدن...من ۵تا جبوه ای خریدم...هم رمان با همشون تب گرفتم...فقط با یکیشون خیلی نزدیک بود...من رفتم لیزری خوب خریدم ...و اینکه خودت میفهمی تب داره یا نه
چرا الکی دارو میدی بچه😕😕😕😕 ۳۶.۵ طبیعیه
نه۳۷.۲شروع تبه دمای بچت در نرمالترین حالت ممکنه😂
منم امشب این حسو دارم اما بالای ۳۷ و ۲ تبه
نه عزیزم تب از ۳۷/۵ شروع میشه نباید بهش دارو میدادی
نه بالا 37هوا گرمه ممکنه کم آب شده بدنش حرارت بدنش بالا هست
نه نرماله هوا گرمه دست و صورتشو بشور
۳۶تب نیس ولی یه کم مراقب باش بازم چک کن بعدا همیشه یه قطره توخوکه داشته باش
اگه میترسی بهش استا بده ولی نصف بده
نه عزيزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.