۵ پاسخ

یه قوطی لیدی میل بخور عالیه

واسه منم دقیقا همین بود ولی دکتر خودم به هیچ عنوان قبول نکرد گفت نه سونو اشتباه می‌کنه بچه تو مطمعنا کم وزن تره☹️

پسر من دقیقا تو همین سن ب دنیا اومد ۲ کیلو ۳۰۰ خوبه نی نی شمام از الان رشد اصلیش رو میکنه قارچ کبابی کله پاچه اینجور چیزا بخور

آره خوبه

خوبه ...

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا و حلما مامان امیر رضا و حلما ۴ سالگی
مامان شاهزاده خانم👑 مامان شاهزاده خانم👑 ۴ سالگی