۲ پاسخ

چند روز بیشتر تو گهواره نموند

فک کنم تا ۶ ماهگی اونم خیلی کم بعدشم تا ۱ سالگی ظهرا توی تاب ریلکسی میخوابید الانم ب زور دیگه از خستگی میاد میخوابه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین😍 مامان ماهلین😍 ۱۳ ماهگی