جواب انتی چطوره خانوما

تصویر
۶ پاسخ

چرا جنسیت ننوشته

سلام من الان هفته ی ۱۵بارداری هستم واصلا نینیم هیچ حرکتی نداره که من متوجه بشم از هفته ی چند حرکت هاش مشخص میشه

همه چی طبیعیه خدا وشکر

عالیه عزیزم 💕

عالیه عزیزم

همه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۵ ماهگی
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا 🙏🥹 مامان معجزه خدا 🙏🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۶ ماهگی