من ۲ سالگی که داد دیگه نبردم
راستش اطمینان ندارم میترسم یکهو حجم زیادی از ویتامین Aیهو وارد بدنش بشه رو کبد و کلیه ایناش تاثیر بذاره.
من شهریور داد یدونه ام گفت شش ماه بعد بیا هنوز نرفتم
من اصلا نمیدونستم.چکاپ چهاسالگی گفت از دوباره هرشش ماه بدین یه دوز ویتامین آ بگیرن.فعلا یه دوز دارن بهش
بدرد نمیخوره
قطره خارجی بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.