۴ پاسخ

من ۲ سالگی که داد دیگه نبردم
راستش اطمینان ندارم میترسم یکهو حجم زیادی از ویتامین Aیهو وارد بدنش بشه رو کبد و کلیه ایناش تاثیر بذاره.

من شهریور داد یدونه ام گفت شش ماه بعد بیا هنوز نرفتم

من اصلا نمیدونستم.چکاپ چهاسالگی گفت از دوباره هرشش ماه بدین یه دوز ویتامین آ بگیرن.فعلا یه دوز دارن بهش

بدرد نمیخوره
قطره خارجی بگیر

سوال های مرتبط