۱۰ پاسخ

من هفته ای سه بار یه سیسی میدم البته هزار میدم

من قبلا نمیدادن یعنی از بعد دو سالگی فکر کنم کلا یکی دو دوره داده بودم
تابستون آزمایش داد و شدید کمبود ویتامین دی داشت
از اون موقع سه دوره روزی یه میل دادم
الان هفته ای سه روز هربار نیم سی سی
اونم چون دکتر گفت اول آرمایش بده بعد ادامه بده کمش کردم

من قطرش میدم هفته‌ی یک سی سی

ن من نمیدم

دکتر به من گفت هرروز قرص ۱۰۰۰بده بعد که ازمایش پسرمو دید گفت یه روز درمیون بدی کافیه

من هرماه میدم باید با
نا به تجویز دکتر بدی چون ویتامین کمبود یا زیادیش خیلی خطرناکه

بمن دکتر گف اگ هزار میدی روز درمیون
اگ 800 میدی هرروز
ارتوپد کودکان بود
دکتر اطفال هم همینو گف
بهداشت چیزی بلد نیستن

دکتر به من گف هفته ای 10قطره

تعداد بستگی به آزمایش داره، من تو هفته ۴ مرتبه هزار میدم

من دو بار در ماه و هر بار یک سی سی میدم ویتامین kid D3

سوال های مرتبط