۸ پاسخ

فکر کنم‌علتش اینه که ما هی یادمون گیره غذای اصلی بچه تا یکسالگی شیر.
خودمونو درگیر غذا دادن میکنیم فقط.

دختر منم همینه اصلا وزن نمیگیره ۳۵۰۰ دنیا اومد الان ۸ کیلو😑

ای جانم حتما بهش این شربتها بهش بده
شربت مولتی ویتامین یوروویتال روزی ۵ میل
شربت فروگلوبین روزی ۵ میل
شربت راسیپ برای اشتها صبح و عصر ی ق چ بده
تا ۳ ماه بده بخوره میبینی چه تغییری میکنه
وزنش کم باشه
بچه کلا بی حوصله و بی جون و بی خواب
تند تند مریض میشه
یا حتما ببرش متخصص ازمایش بده بهش طبق اون دارو بده

دخترم یه سالگی ۸ کیلو بود ۳/۲۰۰ دنیا اومد

دختر منم وزنش کمه غذا میخوره اما مقدار کم ☹️😑

پسر من ۳/۳۰۰ ب دنیا اومد بهداشت گفت ک برای یکسالگی باید بشه سه برابر وزن تولد الان ک یازده ماهشه هشت کیلوعه😭

منم پسرم ۳۴۰۰ دنیا اومد یکسالگی ۸۲۰۰ همه چی هم میخوره اما نه زیاد ولی کلا وزنش ثابته تازه یه کوچولوو داره وزن میگیره بعد شیش ماه

میفهمم عزیزم
منم دخترم با وزن۳۵۵۰ به دنیا آمد
ولی یک سالگی ۸
و اصلاااا صدگرم اضاف نمیکنه حتی

سوال های مرتبط