۱۳ پاسخ

من ۲۶۰ میل گرفتم سرشیشه ۳ قطره بهش میدم قشنگ میخوره فکشم خسته نمیشه

عالی خیلی

میگن دکتر براون بهتره
اونت واسه بچه ای خوبه که شیر مادر شیر اصلیش باشه کمکی شیرخشک بخوره

عالیه ولی ۱۲۵ زود باید عوض کنی بزرگتر بگیر

عالیه اگ شیشه میگیره این مارک بگیر چون اگ‌نگیره شیشه میمونه رودستت😂

من نگرفتم اینو
ولی اکثر مامانا گفته بودن بچمون یا نگرفته
یا انقد سفت و سخت شیر میاد ازش
بچه نتونسته خوب مک بزنه

+یومامی گرفتم عالیه، پسرم خوب میگیره
۱ قطره گرفتم عکسش تو تاپیکام هست
خیلی گوگولی مگولی هم هس😄

من همین دارم عالیه عزیزم

اره خوبه هم شبیه سینه مادره و هم آنتی کولیکه
منم واسه پسرم همینو گرفتم

مال منم همینه

اره اونت خوبع من پسرمم ازش استفاده ميكنه براي دخترمم همينو گرفتم. البته پستونكاشونم مارك اونت گرفتم

قیمتش چنده

این عالیه ولی بستگی داره بچه ت بگیره من خریدم موند رو دستم اون مدل دیگه که سرش گرده فقط میگیره

منم همین مدلی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۲ ماهگی