این مدل شیشه شیر برای دخترم تو ای سن خوبه

تصویر
۶ پاسخ

خیلی جریان شیرش زیاده برا نوزاد خوب نیس

من اونت گرفتم

من خریدم خوب نیس روشم نوشته آنتی کولیک ولی الکیه

من گرفتم بدرد نمیخوره اونت عالیه

نه نگیر خیلی هوا میخورن بااینا

ن خوب نیستن اینا دلدرد میارن
باید انتی کولیک بگیری

سوال های مرتبط

مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۱ ماهگی
مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۵ ماهگی