نبات داغ منظورته
ی دکتر ب من میگفت بده یکی دیگه منع میکرد با حرفای نگران کننده ای ک میزد هیچی دیگه جز شیر نمیدم
نه ولی زیاد شيرين نکن . زیاد هم نده
هر ازگاهی اشکال نداره
سلام .عزیزم بهتره بهش ندی دکتر ها کلا تاکید دارن سعی کنید تا دوسال به بچه چیزای شیرین ندین نوزاد که دیگه جای خود داره. لطفا به حرف قدیمی ها گوش نده وسلامتی بچه ات را به خطر نینداز اگه بهش هم دادی دیگه این کار نکن
اره هیچ عیبی نداره من که میدم
ب دکتر برا پسرم گفتم گف اب باعث دل درد بچه میشه .اگ برا تسکین دردش میخای اب نبات بدی بجاش قطره بگیر بهتره
نه من به دخترم میدادم به پسرمم میدم کولیک داره هم اروم میشه هم شکمش کار میکنه
بگو نبات داغ
بهتره ندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.