۷ پاسخ

اب قند چرا اخه
اگ دل دردی و خیلی اذیته حداقل اندازه ی یک چهارم یک حبه قند نبات سفید با بده اونم در طول روز مجازی اندازه ی قطره چکون آب بدی معمولا میگن تا ۶ماه نشده ابم ندید

چرا اب قند میدی خبب

معلومه ک ضرر داره

من هنوز جز شیر چیزی ندادم ولی بقیه روانیم کردن از بس میگن آب قند بده عرق نعنا بده

چرا خب 😨🤯 معلومه ک ضرر داره

چرا میدی اصلا😐

چرا اب قند😭

سوال های مرتبط

مامان الین و ارکان مامان الین و ارکان ۲ ماهگی