۷ پاسخ

دختر منم گریه کنه با عصبانیت بالا میاره

پسر منم همینه وحشتناک بالا میاره از دماق و دهنش میپزع بیرون هر چی خورده

دختر من جیغ میکشه جیغغغغغغ

عزیزم این پستونکی‌که نی نیت میخوره سایز بندی داره؟چون بچم از اینا میخوره صاحب مغازه گفتش فقط برای تا شیش ماه هستش

مستقیم بگیری ندی بهش بدتر لج میکنه سعی کن یجوری حواسشو با یه چیزه دیگه پرت کنی یا ببریش حیاط یا بالکن جایی که یادش بره

منم یه مدت همینطوری بود تا اینکه همون لحظه با اون وسیله یه ذره سرشو گرم میکردم ازش قایم میکردم الان دیگه عکس العمل تشان نمیده

پسر منن اینه ولی بالا نمیاره ‌ سعی کن با لجبازی ایتا نده باهاش حرف بزن هواسشو پرت کنو

سوال های مرتبط

مامان آدرینا وسورنا😍 مامان آدرینا وسورنا😍 ۱ سالگی