۸ پاسخ

فقط زیاد لباس نپوشون ی دونه نخی کافیه بچه من زردیش 10 بود بستری نکردن خداشکر گفت فقط لباس زیاد نپوشه شیر خشک تند تند بده تا مدفوع کنه زردیش بره

دکتر ب من گفت زردی روزای اول خطرناکه از ده روز ب بعد دیگ مهم نیست فقط قبل ده روز باید کنترل بشه

بقران بچه من هنوز زردی داره دیگه دارم دیوونه میشم

دستگاه بگیر خونه تا زیر ۳ نیومده دستگاه رو پس نده احتمالا ۲.۳ روزی طول بکشه بیاد زیر ۳دیگه نمیره بالا

سلام گلم
پسر منم چهار روزگی زردی داشت
آزمایش دادیم زردی 17 بود بستری کردن یک روز و نیم رسید به 10 مرخص شدم
بردم حجامت گوش انجام دادن خیلییی تغییر کرد
بعد بهش هر شش ساعت عرق کاسنی و شیر خشت ترنجبین دادم خیلی بهتر شد

با عرق کاسنی بدنشو بشور
قطره نئوناستر از داروخانه بگیر بهش بده
اگر عددش بالاس اگر کسیو میشناسید ببرید حجامت کنید کامل خوب میشه

دستگاه بیار خونه
شیر خشت با شیرت بهش بده بعد بزارش زیر دستگاه قشنگ ۲یا۳ساعت میخوابه
شیر خشت رو میتونی از عطاری بگیری بگو برا زردی بچه میخوام

دستگاه بیار خونه

سوال های مرتبط