فولیکول غالب داری تخمدان راستت اقدام کن
اقدام کن تخمک ازاد شده
عزیزم سونوت خیلی خوبه هم سالمی هم فولیکول غالب داری.ی کم ضخامت اندرومتر کمه ولی به جاش نوشته اندرومتر سه خطی.که این برای بارداری خیلی خوبه اندرومتر سه لایه
یکم ضخامت رحمت کنه برای بارداری .ولی یه فولیکول بالغ واماده داری چند سیکلت رفتی سونو اگه تاتخمگذاریت چند روز فرصت داری که ضخامت یکم بیشتر میشه
خوبه همه چی
این نمونه سنو هارو کجا میگیرن
ی فولی غالب داری انشالله میگیره
ببخشید اون فولیکول ۲۱ وندیدم ولی من ضخامت رحمم ۱۰ بود گفتن کمه واسه بارداری
یه سمتش غالب داره میتونی اقدام کنی
ضخامتت هم خودش میره بالا
هم ضخامت رحمت کمه هم فولیکول غالب نداری اینا رو بارداری تاثیر داره
خوبه
فولیکول داری اقدام کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.