۹ پاسخ

شهریور ببر صبر کن ببین حضوری میشه بعد ثبت نام کن
من صبر کردم شهریور برم ثبت نام
همه جا پولیه
پول که بدی ثبت نامت میکنن
خواهرشوهر من مهر رفت ثبت نام کرد 😃

جاهای خوب ظرفیتشون زودپر میشه جایی اسم بنویس وقتش شد خودشون خبر میکنن

من شهریور میخوام ببرم

من پارسال ۱ اردیبهشت بردم ثبت نام کردن وسط مهر کلاساشون شروع شده بود
تو همون شهریور ببر ولی از الان بنر ثبت نام زدن

تا اخرین لحظه ثبت نام میکنن نکران نباش

من گفتم شهریور برو اصلا نمیدونم کجاببرم

ب من گفت ۱۵مهر ب بعد بیا ولی اسمش فقط نوشتم ی شماره تلفن باباش و خودم

دیگه باید بنویسی دیگه

برمن هنوز خبرم نکرد مربیش

سوال های مرتبط