خانما خیلی استرس زایمان دارم چیکار کنم😢😢

۱۰ پاسخ

اینقدر یهویی میاد سراغ آدم یادش می‌ره استرس چیه 😂
بش فک نکن ب بعدش فک کن این همه روز با خودت حمل ش‌کردی قراره حالا ببینی ش

مترسه دلکم منیش وا بوم ولا فکرم پ اکردو بین بین وختو دلم بترکه وله ازا اگذرتو منالکت اگریته باوشو

عزیزم الان بیمارستانی؟ بسلامتی نترس ماهم مثل این همه

عزیزم شما کدوم بیمارستان زایمان میکنید ؟ از دکتر تون راضی هستید؟ ماما همراه گرفتید؟

انقد یهو میاد نمی‌فهمی من 37هفته فکرشم نمی‌کردم بیاد درد داشتم فک میکردم ماه درده

کدوم.روانیی ایموجی خندع.گزاشتع قرصاتو.بخور بعد بخاب

همچنین 🫠😶‍🌫️

ترس نداره اصلا والا مطمهن.باش

استرس نداشته باش عزیزم تو شرایطش ک قرار بگیری میبینی از پسش براومدی تموم شده رفته

استرس چرا گلمم خدا کمک.مکنه نترس

سوال های مرتبط