سلام من خیلی استرس زایمان دارم چیکار کنم کی این چند هفته تموم میشه

۲ پاسخ

من که بجای فکر کردن به زایمان و اتاق عمل و اینا فقط دارم به دیدن دخترکم فکر میکنم 🥹تو هم همینکارو بکن عزیزم

منم خیلی میترسم

سوال های مرتبط