۵ پاسخ

حق داری عزیزم
ماما همراه بگیر خیلی بهت کمک میکنه
بالاخره کم نیس ک میگن بهشت زیر پای مادر دیگ پ اون درد و ... ارزشش و داره عزیزم
انشالله ک زایمان راحتی داشته باشی

خدا بزرگه

طبیعیه زایمانتون

ماما همراه بگیر خیلی کمک می‌کنه دلگرمی داری تو زایشگاه

منم استرس دارم خدا بهمون کمک کنه ان شاالله

سوال های مرتبط

مامان فربدم💙😍 مامان فربدم💙😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی