۵ پاسخ

زنبور ماده نیش زده🤣🤣🤣🤣🤣🐝🐝🐝🐝

حساسیت ب چیزی بوده من خودم همیشه همینجوری میشم ستریزین میخورم خوب میشم

شاید حساسیته.شیرینی جان نخورده؟مثلا خرما

برادر شوهرم تقریبا دوماه چند باری اینجوری میشه احتمالا حساسیت

حتمن. زنبور زده نفهمیده

سوال های مرتبط