۵ پاسخ

من به پسرم میدم ولی تست نگرفتم😀😀اگر تازه باشه روش سلفون بکش هوا نکشه اون قسمت بریده اش چیزی نمیشه،دیگه اخراش من گذاشتم فریزر .
برا من چون تازه بود یکم میذاشتم بخارپز میشد سریع هم میپزه خیلی له باشه باید از اول بذاری فریزر

الان که زوده ولی تا سه روز تو یخچال سالم میمونه تو زیپ کیپ نگه دار

خیلی سنگینه‌وحالت کره مانندداره حتی واسه ادم بزرگا هم سنگینه ترجیحا ندی بهتره

فریز کن عزیزم

بنظرم فریز کمی چیزی نشه

سوال های مرتبط