۸ پاسخ

منفی نیست

اون بخاطر بخاره ادراره.هالش رد میشه،بعد محو میشه

عزیزم دکترت کیه؟؟ای یو ای کردی؟؟ میشه بگی اخه منم میخام یه دکتر خوب پیدا کنم

توهم بارداری ولی جنین دیرتشکیل شده

منم ۳روزقبل پریودیم تست گرفتم اینجوری شد هاله افتاد خیلی کمرنگ بود رفتم ازمایش گرفتم بتا ۸۷بود جنین دیرتشکیل شده بود تا ۴روز بعداز پریودیم تست میگرفتم که ببینم بتام رفته بالا اینم تست من که بار اول گرفتم

تصویر

منم الان زدم منفی شد 😭
۳ روز مونده تا پریودیم

اگه پاک شد منفی

هاله داره انگار چند روز تاخیری؟

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد