منفی نیست
اون بخاطر بخاره ادراره.هالش رد میشه،بعد محو میشه
عزیزم دکترت کیه؟؟ای یو ای کردی؟؟ میشه بگی اخه منم میخام یه دکتر خوب پیدا کنم
توهم بارداری ولی جنین دیرتشکیل شده
منم ۳روزقبل پریودیم تست گرفتم اینجوری شد هاله افتاد خیلی کمرنگ بود رفتم ازمایش گرفتم بتا ۸۷بود جنین دیرتشکیل شده بود تا ۴روز بعداز پریودیم تست میگرفتم که ببینم بتام رفته بالا اینم تست من که بار اول گرفتم
منم الان زدم منفی شد 😭
۳ روز مونده تا پریودیم
اگه پاک شد منفی
هاله داره انگار چند روز تاخیری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.