من ۲۸ هفته رفتم
من خودم ۲۹ هفته و ۳ روز میخوام برم
یکم وقت دارم
از ۲۸هفته میتونی بری و برای دوقلویی بهتره ادم زودتر بره ک اگر کم بود پودری چیزی بدن جبران بشه
شما هرموقه ک برین یبار دیگه ام باید برید سونوی رشد
من۲۸هفته و ۶روز رفتم۳۳هفته ام دکتر گفته بیا
منم هنوز نرفتم گفتم ۳۰هفته برم
من دکترم گفت ۲۸ هفته و ۳۲ هفته برو
من۲۸ هفته و دو روز بود رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.