۶ پاسخ

من ۲۸ هفته رفتم

من خودم ۲۹ هفته و ۳ روز میخوام برم
یکم وقت دارم

از ۲۸هفته میتونی بری و برای دوقلویی بهتره ادم زودتر بره ک اگر کم بود پودری چیزی بدن جبران بشه
شما هرموقه ک برین یبار دیگه ام باید برید سونوی رشد
من۲۸هفته و ۶روز رفتم۳۳هفته ام دکتر گفته بیا

منم هنوز نرفتم گفتم ۳۰هفته برم

من دکترم گفت ۲۸ هفته و ۳۲ هفته برو

من۲۸ هفته و دو روز بود رفتم

سوال های مرتبط

مامان Noor✨🩵💗 مامان Noor✨🩵💗 هفته چهلم بارداری