۶ پاسخ

پسرمن سینه خیز عقبی می‌ره
غلت میزنه و قل میخوره🤣تنبل درنشستن تازه بوس یاد گرفته بوسم می‌کنه 😍چهاردست و پا پاها و سینه رو بالامیاره ولی نمیره ..باخودشم حرف میزنه
خیلی کلمه نمیگه خیلی حالش خوب باشه ب و بو آبه وما اینا میگه

پسر من سینه خیز نمیره هنوز یاد گرفته تازه دور خودش بچرخه وقتی علت میزنه

یه این نگته توجه کن پسر از دختر دیرتر کاراش رو میکنه

الان زوده عزیزم

۶ ماهگی دیگه سینه خیز رو کم کم یاد میگیره
بچه ها کلا با هم دیگه خیلی فرق دارن مثلا دختر اولم از ۳ ماهگی کامل قلت میزد و دمر میشد ولی این دخترم هنوز قلت نمیزنه ولی میخواد بلند بشه و بشینه کلا بچت و مقایسه نکن برا پیگیری این که چه سنی باید چیکار کنه هم تو دفترچه بهداشتش نوشته چه موقع چه کارایی بکنه
یه سری فرم asq هست از ۴ ماهگی ۲ ماه به ۲ ماه هستن و بهداشت برا ۶ ماهگی بهت میده که پر کنی این فرم ها حالت تمرین و بازی داره از اینترنت دانلود کن بخونی خودت میفهمی چه بازی هایی باهاش انجام بدی

زوده🙃🙂.البته به ژنتیک هم ربط دارا

سوال های مرتبط