من له اینقد سوسولی نه نصب نه قطعش هیچ حسی نداشت . ولی موقعی که بهت وصله انگار دم در دستشویی منتظری نوبتت نمیشه همش حس ادرار داشتم که بروز نمیدادم از خجالت ولی مغزم و خطخطی میکرد اون ۲۴ ساعت بعد عملو
نه درد نداره
یه حس بد داره اونم بگو لیدوکایین میزنن برات
دیگه بلاخره نمیشه که همه چی رو بدون درد طی کنی ممکنه یکم درد رو داشته باشه. اصلا سرم هم که می خواد وصل کنه درد داره
خیلی درد و سوزش داره هم موقع زدنش هم موقع کشیدنش 😭
یکمی درد داره طبیعیه دیگه یچی میره توت😬
همین ک نترسی کافیه چون میترسی درد و تلقین میکنی یا حسش میکنی بزن بیخیالی
منم خیلی میترسم
اصلن درد نداره من سه روزه سزارین کردم
من خواهرشوهرم توبیهوشی داخل اتاق عمل گذاشته بودن براش نمیدونم حالامدشده میگن توهوشیاری بایدباشه
اصلا درد نداره برای من وصل کردن ۱۶ روز قبل کیسه ابم ترکید رفتم اتاق عمل
اصلا دردناک نیست، یک لحظه خیلی کوتاه سوزش کمی داره
به من زدن در حد ۵ ثانیه درد داشت و همین
نه درد نداره یه سوز کممم داره فقط
نه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.