۸ پاسخ

خب نمیشه نذارن ؟
خب خودمون میریم سرویس
منم خیلی بدم میاد

در حد سوزش ادرار درد داره

برای من دردی نداشت

اصلا درد نداره عزیزم به خودت استرس وارد نکن

اصلا درد نداشت برای من اصلااا

اه مگه اجبار من سز قبلیم نداشتم چن ساعت بعد عمل پیاده کردن رفتم سرویس

وقتی میخواد سوند بزاره فقط ی نفس عمیق بکش و
بازم وقتی میخواد سوند برداره ی نفس عمیق بکش و ول کن اصلا دردشو حس نمیکنی
اگه خودتو سفت نگهداری دردت زیاده

سلام اونقدرا درد نداره بیشتر حس بدی داره که بهت وصله. دردش چند ثانیس که وصلش میکنه چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان نیلای و لنا🧚🏻‍♀️👼🏻💕 مامان نیلای و لنا🧚🏻‍♀️👼🏻💕 روزهای ابتدایی تولد