۳ پاسخ

اون بچه هایی ک پستونکی ان باید یکی ام زاپاس داشته باشن دیگه پسر من ۳ تا دارهه

دیگه بهش نده ترک کنه
شاید از دندونه دختر من خیلی اذیت میکنه موقع دندون شب تا صبح صدبار پامیشه

دندونشه

سوال های مرتبط