۴ پاسخ

اره گلم کارت ملی و اخرین سونو کافیه

نه نمیخواد همون کارت ملی بسه

ببخشیدا میپرسم بیمه تامین آزاد، بعدنا بازنشتگی هم داره؟

سلام عزیزم ،مگه هنوز دفترچه بیمه هست؟منم شوهرم ازاد میریزه باکارت ملی میرم همه‌جا

سوال های مرتبط

مامان رضا👶💙 مامان رضا👶💙 هفته سی‌وپنجم بارداری