منو دخترم تک رقمی شدیم امیدوارم هرچه زودتر بغل بگیرمش🫠🩷

تصویر
۵ پاسخ

به سلامتی زایمان کنی😍😍
تایباد میخوای زایمان کنی؟

ای جانم،خوشحالم برات عزیزم، انشاالله بزودی نصیب ماهم بشه

الهی ب سلااااامتی زایمان کنی و نی نی خوشگلتو صحیح و سالم بغل بگیری💜💜💜💜
برای منم یادت باشه دعااا کنی🙈

عزیزم بسلامتی زایمان کنی برای ما هم دعا کن 🙏

اخی مبارکه..بسلامتی بغل بگیریش

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۱۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۱ ماهگی