چرا اینقدر سخت میگیریداخه
اختلاف زیادی نیست که
ممکنه بعضی جاها بچه خجالت بکشه یا استرس بگیره خودشو جمع کنه
وا
خودت بگیر
دراز کشیده منم گرفتم پنج سانت فرق کرده بود سرپا کمتر نشون میده
تا دوسالگی دراز کشیده
خودت تو خونه بگیر
بگو دراز بکشع جوریکع سرش بخوره به دیوار بعد پاشو قشنگ صاف کن علامت بزن اندازه بگیر
من هرماه همینجوری میگیرم اصلا دکتر و بهداشت نمیبرم
سرپا بگیری بگیری کوتاه تر نشون میده
خوابیده بیشتر نشون میده.شاید یکیش خوابیده یکیش درازکش گرفته
احتمالا اونی که از همه کمتره سرپا گرفته چون سرپا دوسه سانت کمتره
حالا من خودم میگیرم ۶۷ بهداشت میگیره ۵۷ موندم چطوری منم مث اون متر چسبوندم قشنک میگیرم
یا خدا
به علی اگه بدونم😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.