۲ پاسخ

اره من فعلا روزی یک وعده میدم پوره هویج سیب گلابی اینا
بعدش فرنی گفت ۱۰.۱۵روز بعدش میتونی کم کم سوپ شروع کنی

عزیزدلم فعلا همون حریره و فرنی رو بده...میوه اسیدش زیاده بزار حداقل شش ماهگی بهش بده البته سیب خوبه ولی اونم یه مدت دیگه بده

سوال های مرتبط