وزنش خوبه عزیزم...بعضی از دکترای سونوگرافی هم حالیشون نیست بخدا.اهمیت نده بهشون..توکل برخدا کن.انشاالله به زودی نی نی تو صحیح و سالم بغل کنی عشقم
خوبه عزیزم
والا تو ۳۳ هفته ۲۱۰۰ باید باشه حالا شما پنج روزش رو گذروندی ۲۲۰۰ خوبه دیگه خیلی تپل و چاقالو نیست ولی کمبود وزنم نداره
خیلی هم عالیه
نه همین قدر باید باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.