اسم دختر ماهلین قشنگه؟ یا از اون قشنگ ترم هست بگین

۱۵ پاسخ

من نمیدونم چرا اسم میپرسین
اسم‌کاملا سلقیه اییه
مثلا من عمرا بخوام اسم بچمو ماهلین بذارم
پس طبیعتا نمیتونم نظر مثبت بدم
شاید شما هم‌ نسبت به سلیقع من بابت اسم همین نظر داشته باشید و‌از اسم انتخابی من خوشتون نیاد

این کاملا طبیعیه
ک سلیقه ها متفاوتع

اسم سلیقه ایه عزیزم هرچی دوس داری بزار حتی اگ تکراری باشه

بارین
آیلین

من اگه بچم دختر شد میزارم سلین

هایلین بهتراز ماهلینه

بنظرم مهم نظر خودتونه که قلبت این اسم رو برای نینی قبول کنه نه اینکه به این فکر کنی اسم قدیمی شده یا تکراری
نینی الان تودلته وقتی دلت این اسمو قبول کرده دیگه تمومه
خیلی هم اسم قشنگیه هم معنیش عالیه
اگه انتخاب کردید مبارکتون باشه عزیزم

سلین
کیانا

من اگه ایشالا بچم‌دختر بشه اسمشو میزارم سوین🥹❣️

نلا ، نلین ، نیلا ، منم ماهلین دوست داشتم ولی بشدت زیاد و خز شد

نورا .نلا .رزا .دلا.دلا رز .

وای خیلی زیاده، همه شدن ماهلین

آیماه

شده عین فاطمه و زهرا انقد همه گذاشتن🙄😂

ماهلین دیگه یه چند وقته همه میذارن زیادی شده بنظرم....

آیلین.

سوال های مرتبط

مامان Sevin 🩷 مامان Sevin 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان ماهلین ودلوین💖 مامان ماهلین ودلوین💖 ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری
بابای ماهلین بابای ماهلین ۹ ماهگی
مامان نخود💗💗لاوین مامان نخود💗💗لاوین روزهای ابتدایی تولد