خوبه. مشکلی نداره. الکی استرس نگیرید.
نه عزیزم خیلی هم خوبه مبارک باشه عزیزم
شاید لقاح دیر گرفته
اخرین پریودت کی بود من ۵خرداد
دیونه ای؟من عدد بتام ۱۶بود کم کم رفت ۴۵ شد بعد ۴هفته ۱۷۱ شد کم کم الان شد ۶۰۰۰۰
مهم نیست گلم من بتام ۶۱ بود قلب تشکیل شد هیچ موردم نداشت
برا من دو روز مونده به موعد شد ۱۵ ممکنه بعد موعد بره بالا؟؟؟
وا از من ۲۸ بود دوروز از موعدم گذشته بود یعنی پوچ از من ای خدا
براهمین چیزاس و استرسشه نمیرم ازمایش زود
چطور فهمیدی سه هفته و سه روزی😶باید تاخیرت بگی چندروز تاخیری
توی ۲۱ روزگی بتات ۱۱۱ خوب نیس بنظرت؟ نوشته ماه اول کمتر از ۵۶۵۰۰ باشه دیگ.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.