سلام من سه هفته و سه روزم عدد بتام پایینه نگرانم؟

تصویر
۱۱ پاسخ

خوبه. مشکلی نداره. الکی استرس نگیرید.

نه عزیزم خیلی هم خوبه مبارک باشه عزیزم

شاید لقاح دیر گرفته

اخرین پریودت کی بود من ۵خرداد

دیونه ای؟من عدد بتام ۱۶بود کم کم رفت ۴۵ شد بعد ۴هفته ۱۷۱ شد کم کم الان شد ۶۰۰۰۰

مهم نیست گلم من بتام ۶۱ بود قلب تشکیل شد هیچ موردم نداشت

برا من دو روز مونده به موعد شد ۱۵ ممکنه بعد موعد بره بالا؟؟؟

وا از من ۲۸ بود دوروز از موعدم گذشته بود یعنی پوچ از من ای خدا

براهمین چیزاس و استرسشه نمیرم ازمایش زود

چطور فهمیدی سه هفته و سه روزی😶باید تاخیرت بگی چندروز تاخیری

توی ۲۱ روزگی بتات ۱۱۱ خوب نیس بنظرت؟ نوشته ماه اول کمتر از ۵۶۵۰۰ باشه دیگ.

سوال های مرتبط

مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان آرتین و پسری💙 مامان آرتین و پسری💙 هفته شانزدهم بارداری
درناز درناز قصد بارداری
مامان هدیه مامان هدیه هفته بیست‌ودوم بارداری