۴ پاسخ

ی جا ساعتشو بنویس.از۵دیقه همون شروع میشه دیدی ب۴دیقه رسید و۳دیقه خب دردزاییدنه

اگرمیتونی ک الان استراحت کن تکون نخور شاید دردکاذب

دردت خطر ناک زنگ بزن دکترت

این درد زایمانه ها

زنگ بزن دکترت یا ماماهمراهت
اونا بهتر میدونن

سوال های مرتبط