بچه هفته های اخر میچرخه کلن
من ۳۰ هفته و ۶ روز سفالیک بود ۳۷ هفاه اخرین سونو که رفتم بریچ شده بود
بله ممکنه بازم بچرخه
به من که گفتن سفالیک یعنی بچه تو لگنه!؟یعنی چی یعنی مال منم نچرخیده؟
ولی توی سونو نوشته سفالیک و به وضوح هم گفت بچه تو لگنته و چرخیده!؟
من ۲۸ هفته و ۵ روز سونوی رشد دادم بچه به پا بود، بعد به دکتر گفتم من می خوام طبیعی زایمان کنم اصلا نمی خوام سزارین شم چیکار کنم؟ گفت تا ۳۶ هفته بچه می چرخه مخصوصا اگه آب دورش خوب باشه، گفت از ۳۶ هفته دیگه نمی چرخه
حالا نمی دونم برای شما که الان بچه سفالیکه هم بازم می چرخه یا نه ولی به من اینجوری گفتن
منم هرچی سونو رفتم سفالیک بوده تا حالا فک کنم سلطان حوصلش نمیشه بچرخه😄
احتمالش کمه
اما دکتر سونو به من گفتن بچه تا لحظه آخر هزاربار می چرخه و امکان اینکه پوزیشن عوض شه هست
منم هم هفته شما بودم سنو رشد دادم سفالیک بود چند روز پیش هم دوباره سنو دادم سفالیک بود
نه دیگه نمیچرخه مال منم نچرخید
فعک نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.