کمه یخورده
وزن ب ژنتیک هم مربوطه همش تغذیه و مولتی ویتامین و پودر نیست ، من شوهرم دنیا اومد ۲۸۰۰ بود ، خودم ۳۳۰۰
هم بچه اولم ۳ کیلو بود
هم دومی رو دیروز سونو بودم گفت وزن تولدش بین ۲۹۰۰ تا ۳۱۰۰ وایمیسته، گفتم سالم باشه اشکال نداره، لیدی میل و مولتی هم میخوردم تغذیه هم خیلی خیلی خوب رعایت کردم
حرص نخور
هوف خدا منو بکشه خستع شدم دیگ من
منم دیروز رفتم 1950 بود گفت کمه خیلی لاغره نمیدونم چیکار کنم تازه پودر لیدی میل هم میخورم
بله
غذاهایی که وزن میده به بچه بخور
دکترت ببین چی میگ مال من بیشتره گف عالیه
دو 400تا دو 600نرمالشه
بله عزیزم کمه چیزای مقوی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.