۸ پاسخ

من امروز کوفته قلقلی گذاشتم
آبکیه
توی آبش نون تیلیت میکنم میخوره
کوفته اش هم با قاشق میدمش
خیلی هم دوست داره
گوشت چرخ شده و پیاز و سیب زمینی رنده و آرد نخود و نمک و زردچوبه
ورز بده اندازه گردو قلقلی کن
بعد پیاز سرخ کن و رب تفت بده و توش نمک و زردچوبه بریز بعد یه لیوان آب بریز بذار جوش بیاد جوش که اومد کوفته هارو بریز توش نیم ساعت بمونه
حتما اول آب جوش بیاد بعد کوفته هارو بذار توش وگرنه وا میده
در قابلمه هم باز باشه

والا دختر من به جز قورمه سبزی هیچی نمیخوره! من گاهی وقتا خورشت اسفناج و خورشت مرغ ترش شمالی درست میکنم میگم قرمه سبزیه که خوشش بیاد بخوره فقطمممم با برنج کته و نرمممم🫩
هفت روز هفته غذاش سبزه😅 گاهی وقتا از رو دنده لج پامیشه صبح برای صبحونه هم بمن‌ میگه قرمه سبزی گرم کن بخورم....
ببین چه غذایی رو بیشتر دوست داره همونو کلا درست کن

عزیزم اگ بچت نزدیک ۳هست
حتما غذاهای سفت از غذاهای خودتون بده بهش
چون ب مرور این مشکل نخوردن غذا سفت مشکل حسی بیشتری میشه

سوپ قارچ ومرغ .سوپ جو.سوپ گوجه.اش رشته اش دوغ اش ماست .ابگوشت

نودلیت درست کنیتونی جای آب ،آب کله پاچه یا آب آبگوشت بریزی توش که هم خوشمزه تر میشه هم مفید براش

انواع سوپ،ابگوشت،شوربا،آش،بزقرمه،ابگوشت مرغ وبلدرچین،،حلیم گوشت،،

پای مرغ‌ رو بزار بپزه بعد استخونش رو دربیار با آبش میکس کن بعد نون تیلیت کن با ماست بده بخوره هم خوشمزس هم خیییلی براس مفیده و مقویه

عدسی،خوراک لوبیا،

سوال های مرتبط