هرچقدر بیشتر بمونه بهتره داخل شکم
عزیزم شما ک لک بینی داشتی، کی قطع شد هماتوم بود؟
تاریخت مثل من هست .تاریخ زایمان طبیعی کی برات زده ؟
به وزن جنین هم بستگی داره روزانه وزن میگیره مثلا دکتر من میگه ۲۸۰۰ هم خوبه حتی
کلا ۱۰تا۱۴روز،زودتردنیامیات برای سزارین.
اگه دکتر شیفت باشه جابجا میکنه
باید ببینی هفته ات درست شده یا نه
دکتر من که ۵روز و کوتاه نیامد گفتم بهش
گفت زود میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.