خانما من کمردرد پریودی دارم ، نوبت عملم یک تیر هست چیکار کنم

۸ پاسخ

حتما برو ی سر بیمارستان این انقباضه

من از وقتی از خواب بیدار شدم درد پریودی دارم شکمم سفته یکم تیر هم عمل دارم 😭😭😭شوهرم هم نیست دریا می‌ره چکار کنم نمی‌دونم

برو دکتران اس تی بگیر

زود تر برو بیمارستان معاینه بشی

اگه درد زایمان یاشه اورژانسی سز میکنن

به دکترت بگو

حرکت بچه اوکیه؟
اگه شدید شد دردت برو اورژانس

برو ان اس تی بگیر انقباض نباشه

سوال های مرتبط

مامان مهرو♥️ مامان مهرو♥️ روزهای ابتدایی تولد