۲ پاسخ

منم از پوشک گرفتم شاید 3 هفته یا یک ماه شده تازه بهتر شده نمیگم کامل
بلده. انقد خطا داد ولی الان خودش میگه جیش دارم یعنی دیگه بدون پوشک می‌بریم بیرون ولی خیلی باید صبر داشته باشی
با این حال دیشب رفته بودیم بیرون نزدیک یک ساعت بود هی آب خورده بود و دستشویی نکرده بود اومدیم خونه منم داشتم ب پسرم ک 9ماهشه غذا میدادم هی گفتم بچه را ببرین جیش داره نبردن تا رو فرشا جیش کرد یکم ولی من وقتی کامل یاد گرفت میدم قالیشویی

طبیعی براش توضیح بده اگه مثلا بابا یا مادربزرگ یا اینا اینجا بودن جیش داشتی باید به من یا بابا بگی .اولاش اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۳ سالگی
سلام دوستان
من پسرم دیروز که از خواب بیدار شد دیدم پاهاش بدجوری سوخته خودشم گریه میکرد و میگفت میسوزه دیگه از همون موقع پوشکشو نپوشوندم و مرتب کرم زدم و گفتم هر موقع جیش داشتی بگو بریم دستشویی اولش گریه میکرد که پوشکم کن دیگه حواسشو پرت کردیم و پوشکش نکردم و از همون دیروز همش تو شلوارش جیش کرد و یبارم گفت پوشکم کن پی پی کرد
دیشبم پوشکش نکردم تا پاهاش خوب بشه و زیرشو مشما گزاشتم که اگر جیش کرد پس نده ولی تا صبح اصلا جیش نکرده بود صبحم بیدار شد بردمش دستشویی اونجا جیشکرد اومدم شلوارشو پوشوندم دوباره یکم جیش کرد بعد نیم ساعت گفت پی پی دارم بردم دستشویی پی پی کرد یکم
و دوباره بعد دوساعت گفت پی پی دارم ولی هر کاری کردم نیومد دستشویی نشست تو شلوارش پی پی کرد و رفتیم دسشویی شستمش و اومدیم بیرون دوباره گفت جیش دارم سریع بردمش دسشویی جیش کرد
من اصلا قصد از پوشک گرفتم رو تا دو سال و نیم اصلا نداشتم اما حالا با توجه به اینکه دیشب اصلا جیش نکرده نمیدونم تلاش بکنم برا از پوشک گرفتن یا بزارم بزرگ تر بشه
هنوزم از شیر کامل نگرفتمش
قصد دارم اخر تابستون شیرو کامل قطع کنم حالا نمیدونم بزارم پوشکو همون دو سال و نیم به بعد تلاش کنم یا حالا که یکی در میون باهام همکاری کردی از پوشک بگیرمش
ممنون میشم نظر یا تجربتونو بگین