منم از پوشک گرفتم شاید 3 هفته یا یک ماه شده تازه بهتر شده نمیگم کامل
بلده. انقد خطا داد ولی الان خودش میگه جیش دارم یعنی دیگه بدون پوشک میبریم بیرون ولی خیلی باید صبر داشته باشی
با این حال دیشب رفته بودیم بیرون نزدیک یک ساعت بود هی آب خورده بود و دستشویی نکرده بود اومدیم خونه منم داشتم ب پسرم ک 9ماهشه غذا میدادم هی گفتم بچه را ببرین جیش داره نبردن تا رو فرشا جیش کرد یکم ولی من وقتی کامل یاد گرفت میدم قالیشویی
طبیعی براش توضیح بده اگه مثلا بابا یا مادربزرگ یا اینا اینجا بودن جیش داشتی باید به من یا بابا بگی .اولاش اینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.