۱۲ پاسخ

دستووووررر

خواهر دستورررر دلم خاااست

من فر ندارم
مایکروفر هم بلدنیستم البته خیلی خوبه ها مارک ال‌جی نمیتونم
میشه بگید توقابلمه چطوردرست کنم

دستورش لطفا

داخل قابلمه پختی؟؟؟؟
دستور پختشو بهم میگی؟

میشه دستورشوبگی عزیز

وای چقدخوشرنگ شده میشه دستورشم بذاری

خوشمزه میشه؟؟؟

سلام لطفا دستور پختشم ولی اینکه هر میاد چقدر بریزیم هم بگو

واییی چ خوشمزه ب نظر میاد دستور

چ خوب درستکردی من هروقت پختم توش خمیره

نوش جان منم الان کیک گردو و هل پختم تازه فر خاموش کرد

سوال های مرتبط