خیلی کمه
من برا پنج نفر ی کاسه پودر گردو میریزم
هر نیم کیلو برای 4 ،5 نفر اوکیه خیلی کمه
اما اگه همین مقدار گردو داری یه مدل غذای خورشتی دیگه کنارش درست کن غذا کم نیاد
اینی ک تو گفتی واسه چهارنفرم کمه گردوش
نه عزیزم خیلی خیلی کمه
من ۱ کیلو ریختم برا ۱۰ نفر
فسنجون ۱ کیلو بریز ببین چ خوشمزه میشه
ی کیلو خاص بدون پوست
حدود يك كيلو بايد بزاري گردو
نبابا خیلی کمه.دوتا سینه بزرگ میشه مثلا ۸تیکه کی بخوره کی ببینه.کوچیکترشم کنی کسی سیر نمیشه ک مگر اینکه غذای دیگه درست کنی.
ن اگ فقط فسنجونه غذا باید ۴۰۰ تا نیم کیلو باشه
نننننن خیلی کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.