۹ پاسخ

خیلی کمه
من برا پنج نفر ی کاسه پودر گردو میریزم

هر نیم کیلو برای 4 ،5 نفر اوکیه خیلی کمه
اما اگه همین مقدار گردو داری یه مدل غذای خورشتی دیگه کنارش درست کن غذا کم نیاد

اینی ک تو گفتی واسه چهارنفرم کمه گردوش

نه عزیزم خیلی خیلی کمه

من ۱ کیلو ریختم برا ۱۰ نفر
فسنجون ۱ کیلو بریز ببین چ خوشمزه میشه
ی کیلو خاص بدون پوست

حدود يك كيلو بايد بزاري گردو

نبابا خیلی کمه.دوتا سینه بزرگ میشه مثلا ۸تیکه کی بخوره کی ببینه.کوچیکترشم کنی کسی سیر نمیشه ک مگر اینکه غذای دیگه درست کنی.

ن اگ فقط فسنجونه غذا باید ۴۰۰ تا نیم کیلو باشه

نننننن خیلی کمه

سوال های مرتبط