۱ پاسخ

بادام ها رو ۸ ساعت بخیسون
بعد پوستشونو بگیر
با یه لیوان آب بریز تو آسیاب خوب ک آسیاب شدن از صافی رد کن
بعد با همون آبش ک مثل شیر شده فرنی درست کن
یعنی به جای آب یا شیر ک میریزی تو فرنی آب بادام ها رو بریز

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۵ ماهگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری