چندهفته بودیم رفتین انومالی؟

۱۶ پاسخ

۱۸ هفته و ۳ روز ❤️

بارداری اولم ۱۷ هفته و ۱ روز

من زده 17هفته 1روز
زود نیس؟؟

۱۸ ببعد باید رف

من خود سونو 18هفته تمام نوبت زد برام

۱۸ و یک و ۱۸و۲ روز
دو روز طول کشید انومالیم

من شنبه میرم ۱۸هفته و۴روز

۱۸ هفته

۱۸ هفته و ۱ روز

۱۷هفته و ۵روز

من امروز ۱۷ هفته هستم
با سونو قلب ۱۷و ۴
با سونو ان تی ۱۸و۲
رفتم سونو گرافی

من دقیقا میوفته هجده هفته باید برم

17هفته پنج روز

۱۸ هفته و ۱روز

شنیدم بهترین موقع ۱۸ هفته هست

۱۷هفته ۴روز

سوال های مرتبط

مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی
مامان رسا مامان رسا هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری