۵ پاسخ

من موهای دخترمو مثل دم اسبی جمع میکنم و حلقه میکنم بعد اینو میزنم

تصویر

با اینا چجوری مو رو میبندن؟

پست آخرم رو لطفاً ببینید

عزیزم چند خریدی ؟؟من هم دوست دارم برای دخترم بگیرم

نه اول دم اسبی می‌بندی فکر کنم بعد این را دورش می‌بنده خیلی هم خوشگل میشه اینطوری

سوال های مرتبط