بزارم جوش بخوره ولرم شد به اندازه ی هر یک کیلو دوتا قاشق ماست بریز اگه شیر خشکهم داری به اندازه هر یک کیلو یک قاشق خود شیرخشک رو بریز همبزن روش پتو بنداز بزار تا صبح باشه بعد بزار یخچال تا دوروز هم دست نزنی سفت تر میشه
شیر رو بجوشون بزار از حرارت بیفته جوری که انگشتت رو بزنی نسوزه انگشتت بعد بستگی به کیلو شیرت داره اگه زیاده ماست باید بیشتر بزنی اگه کمه کم بزن
شیر رو بپز وقتی ولرم روب خنکی رفت دوسه قاشق ماست بزن ی حوله یاپتو بپیچ دورش تا صب بعد بذار یخچال ونوش جان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.