۷ پاسخ

اوکیه چون من دکتری ندارم گفتم میرم سنو

خانمها اشتباهی شیافت پروژسترون وچهل گیاه را جواب دادم ببخشید🥴

بله میخوام برم قلب بچه رو ببینم و اینکه خودش مینویسه ازومی نیس برم دکتر یاجای دیگه؟

ببخشید من اشتباهی ریپلای کردم

من لکه بینی داشتم آمپولشو استفاده کردم 20 روز الان خوب شدم شیاف استفاده میکنم

سلام ببخشید من هفته ئ ۸ هستم لکه های قهوه ایی روم میوفته این ۲روز میشه باید برم سنو دکتر اونجا بهش بگم برام دارو می نویسه یا باپامامراجعه کنم

نه بابا استفاده کن خیلی خوبه شیاف چه قدر ادما بچه هاشون و باشیاف نگه داشتن چ قدر زایمان زودرس عقب افتاد با شیاف

سوال های مرتبط

مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری