آره من باهاش تا مرز بالا آوردن میرم هم اینکه سردرد میگرم
تهوعم ب قدری زیاد شد ک جونم داشت در میومد دو روز شیاف نذاشتم خیلی بهتر شدم. مرگ رو جلوچشمم دیدم بخدا. گیج و گنگ شده بودم . من نه لکه بینی داشتم نه چیزی گفت هر ۱۲ ساعت بزار
نه عزیزم
برای چی میزاری عزیزم من بر لکه بینی
نشنیدم، شنیدم یبوست میاره، البته خود هورمون های بارداری هم یبوست و تهوع میارن
نمیدونم
ولی اگه دکتر تجویز کرده برات حتما استفاده کن
بدون تجویز دکترت هم قطعش نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.