شیاف پروزسترون خودش تهوع رو تشدید میکنه درسته؟

۶ پاسخ

آره من باهاش تا مرز بالا آوردن میرم هم اینکه سردرد میگرم

تهوعم ب قدری زیاد شد ک جونم داشت در میومد دو روز شیاف نذاشتم خیلی بهتر شدم. مرگ رو جلوچشمم دیدم بخدا. گیج و گنگ شده بودم . من نه لکه بینی داشتم نه چیزی گفت هر ۱۲ ساعت بزار

نه عزیزم

برای چی میزاری عزیزم من بر لکه بینی

نشنیدم، شنیدم یبوست میاره، البته خود هورمون های بارداری هم یبوست و تهوع میارن

نمی‌دونم
ولی اگه دکتر تجویز کرده برات حتما استفاده کن
بدون تجویز دکترت هم قطعش نکن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سروین وسپهر🩷💙 مامان سروین وسپهر🩷💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 هفته یازدهم بارداری