خانومایی که هم هفته من هستید شماهم هنوز درد کمر و دردپریودی داربد؟

۶ پاسخ

اره کمر دردم دارم

اره دل درد پریودی بعضی وقتا دارم

من سر بارداری دخترم اینجوری بودم تا ۶ ماهگی دردش رو داشتم دکترم اون موقع بهم شیاف داده بود ،الان هم سر این بارداری دل دردش وکمر درد داشتم دکترم بهم قرص داد اونو میخورم خوب شدم سعی کن شبا خوابیدنی بین زانوهات بالش بزاری اینجوری کمردردهات کمتر میشه

من هنوزم دارم

سلام عزیزم منم بعضی وقتا درد پریود میاد سراغم 😢

من هفته شیشم دارم

سوال های مرتبط

مامان پری مامان پری هفته بیست‌وچهارم بارداری