اره منم دارم میگن وقتی هفته عوض میشه این دردا میاد من از اول دارم الان دو روزه تیر کشیدن هم دارم انشالله ک طبیعیه
منم دارم خطار ناکه؟
شاید طبیعیه چون دو روزه دارم تو گهواره میگردم همه تو این هفته دلدرد خفیف و سنگینی واژن دارن انگار نمیدونم
گاهی دارم بله
سلام .اره منم دارم همون درد ها رو
من واژنم سنگینی میکنه انگار
من دارم الان
منم بعضی اوقات اینجوریم ینی جفتم پایینه ؟☹️
ارہ من داشتم خیلی بد
اره شدیدا
من این یکی دو هفته درد پریودی مانند داشتم
درد زیر دل دارم ولی ب واژن نمیزنه
منم دو روز میشه زیر دلم دقیقا روی مثانم درد میکنه خیلی میترسم
اره دارم منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.